Sommar sommar..

158234-13

» Somrig tröja från
asos 

Skulle passa fint till ballerina skor.  Längtar till sommaren, men det är ju bara typ 6 månader kvar.
Härligt iallafall att man kan ha skinnjacka fortfarande, slippa ha nån vinterjacka.
Mina svarta stövlar från din sko med liten klack.. på dom har hela klackarna försvunnit, riktigt dåligt.
Så jag var in idag och frågade om man kunde få pengarna tillbaka eller få likadana nya.. men det kunde man ju såklart inte få. Less jag blev. Men som tur är så jobbar min kusin på din sko i sthlm så hoppas hon kan fixa nåt.
Dessutom så vart mina skor genomblöta idag och då menar jag verkligen genomblöta. Mina strumpor kunde man vrida ur.. jäkla regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback