Shopping

   

Var på stan idag, letade efter nya stövlar. Men jag hittade såklart inte några, men jag såg jätte fina ankelboots från  Din Sko. Dom fanns också på DNA och Crispin i svart, blått, rött och grått men då med svart klack. Ååh vad fina dom är. Jag köpte iallafall det här;

Bild ett: Silvrigt armband från Indiska, 39.50:- Syns dock inte bra på bilden.
Bild två: Grå A-linje formad tee, på rea från Gina Tricot, fast den fanns bara i L men den vart fin som tröj-klänning. Och eftersom den bara kostade 49.50:- så köpte jag den.
Bild tre: Såhär ser den ut på.. snyggt med skärp i midjan dessutom..!

Kommentarer
Postat av: jag

tänkte bara fråga hur kort du är ?
eftersom t-shirten blev så lång på dig :p

2007-01-23 @ 21:30:27
Postat av: natalie

Jag är 170 men det är storlek L så därför passar den bra som klänning :)

2007-01-24 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback