Dagens Outfit



Svart stickad tröja, HM
Grå leggings, HM
Rött smalt skärp, Zara
Svarta ankelboots, Wedins
Svart skinnjacka, PTR
Vit halsduk & bruna vantar

Bad, bad, bad... tror jag får ge upp mina drömmar om skorna som jag vill ha från DNA.
Dom kostar 899:- (!). Finns ingen bild att hitta, men det är svarta ankelboots i skinn med träklack. Jag har ju faktiskt ett par svarta ankelboots i skinn.. men ett par till skulle inte skada. Visst, jag har pengar men jag tror jag får ta och spara dom, ska försöka vara ekonomisk.. det kommer inte gå bra. Ska dessutom göra ett försök med att inte köpa nåt mer svart på ett tag, vilket säkert inte heller kommer lyckas. Not so good!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fint skärp!
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback