Valentine

   

Underkläder från Hanky Panky, shopbop nelly

Alla ♥ dag närmar sig. Och den stora frågan är, vad ska man köpa? Alla, eller iallafall de flesta, blir glad för fina och söta underkläder, det är ofta uppskattat. Fina smycken kan vara en fin sak att ge, som det här med sitt och sin älsklings namn på. Visst, en nalle kan vara sött att ge men det  kan kännas ganska opersonligt. Och en ros kan man bli gladare av att få vid ett oväntat tillfälle. Men det är ju tanken som räknas så allt blir man ju glad för, vad man än får. Och vem skulle inte bli glad av att få denna, det passar bra på alla hjärtans dag bara för den söta kartongen. Om man vill köpa något dyrare så är en ansiktsbehandling eller massage perfekt.

Själv har jag ingen aning vad jag ska köpa till min älskling..  Jag tycker det är hundra gånger lättare att köpa present till en tjej än till en kille. Så tips är mycket välkomna. Jag tycker att alla hjärtans dag är en dag då det är roligt att köpa en present till den man älskar, men man ska tänka på att vårda kärleken varje dag.

Vad skulle du uppskatta att få och vad har du köpt till alla ♥ dag?

Uppdatering: Jag läste precis att Alexandra som hade beställt en likadan klänning som jag har från Asos var besviken och ska skicka tillbaka sin.. Hoppas att jag blir nöjd, har ganska höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Linda - Sjuktbra.blogg.se

jag skulle bli jättegad för smycken, något fint halsband som symboliserar kärlek/vänskap :)

Postat av: Fashionable Gossip

Svara gärna pa min fraga angaende sista avsnittet av oc som skall sändas i USA om 2 veckor! Kram

2007-02-09 @ 11:58:25
URL: http://Fashionablegossip.webblogg.se
Postat av: Lisa

Du nappade inte på min te-idé, haha! Jag skulle bli glad för det. På Ido har de ju en massa teer med olika smaker och budskap. Kanske inget som Emil riktigt skulle tänka på att önska sig, men en söt tanke iaf.

2007-02-09 @ 20:28:41
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Nina

jättesöta trosor! jag har skrivit ner lite alla hjärtans dag tips på min blogg :) det är alltid svårare att köpa till killar.

2007-02-12 @ 21:39:31
URL: http://fashionina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback