Metallic is the thing + BUS test


    


Bilder från Topshop, Christian Louboutin, Asos, H&M, VBH


Metallic trenden är nog något jag skulle kunna tänka mig att ha något av till sommaren. Ett par flats eller heels skulle inte sitta fel men även en kuvertväska funderar jag på isåfall. Har sett en jätte söt klänning på MQ som är silvrig och grå, den skulle jag vilja ha.. Men jag vågade inte ens kolla på prislappen, kan tänka mig att den inte var i billigaste laget. Något jag inte skulle vilja ta på mig är silvriga leggings tex.. tycker inte alls det ser snyggt ut.

För er som inte visste och är sugen på att köpa den här klänningen från H&M så finns den nu i butik. Jag tycker den skulle vara fin till sommaren, helst i orange.






Jag har testat self tan wipes. Och för er som inte vet vad det är, så är det servetter som man drar mot huden (kan användas över hela kroppen) och efter några timmar har det blivit en brun utan sol-effekt.

Namn: Nivea Sun Self Tan Wipe
Pris: 14.50:-
Doft: BUS produkter brukar oftast inte lukta speciellt gott när det har torkat in, men det går bort efter en dag ungefär.
Resultat: Jag tycker det vart riktigt fint resultat och man känner sig riktigt fräsch efteråt, helst nu på vintern. Det var lätt att applicera, mycket bättre än vanliga BUS krämer och sprayer. Det blev inte heller en orange- gulaktig ton, och det blev ett väldigt naturligt resultat.
Övrigt: Jag använde 3 stycken servetter för hela kroppen och ansiktet.. Tänk på att försöka komma åt överallt så det inte blir ljusa fläckar, det är ju inte så snyggt.
Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ (5 av 5) Prisvärt med bra resultat. Tänker definitivt använda det igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med BUS-test. Likbleka jag borde inhandla- men jag är för lat för att orka smörja in mig så noga som man måste med BUS för att det ska bli snyggt.

Postat av: natalie

Maria: Jo, lite jobbigt är det. Men resultatet blir ju så fint :) testa.

2007-02-12 @ 22:32:23
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: sabina

uh, det kanske man skulle testa! :)

2007-02-13 @ 00:00:50
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: Nora

Haha, så du är inte så mkt för tighsen som jag bloggat om? ;)

2007-02-13 @ 17:20:39
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: issa

åh va smart. det här ska jag testa på en gång!:)

2007-02-14 @ 09:53:15
URL: http://hallonpersika.blogg.se
Postat av: natalie

Sabina: Ja gör det!
Nora: Nja.. det såg fint ut på bilden som du hade men det beror väl också på vad man har till..så jag har tveksam till det.
Issa: Det gör du rätt i, du kommer säkert bli nöjd :)

2007-02-14 @ 16:59:05
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback