Mango

Jo, precis.. Hos Mango har det kommit in en del fint. Kikade runt och hittade bland annat några fina kjolar och klänningar. Hittade en liknande av HM:s "Beauty and the geek"-kjol. Fast då var den ju såklart inte lika billig på Mango som på HM. Men jag ska ju försöka att inte köpa något, helst inte om jag ska köpa skorna jag har sett. Dessutom funderar jag på om jag ska ta och beställa ett eller kanske två linnen från American Apparel, de kostar ungefär 150:- dock var frakten rätt så dyr tror jag. Men jag är så less på linnen från HM som krymper efter en gång man har tvättat dem och går sönder. Så det är nog värt att köpa ett dyrare! ♥


Kommentarer
Postat av: Zandra

American Apparel linnena är både fin och i bra kvalitet :) satsa på det!

2007-02-03 @ 14:58:45
Postat av: Nora

Men köp från JC då, de har ju lätt de bästa baslinnerna!

Postat av: natalie

Zandra: Okej, jo jag funderar :)
Nora: Jo, men jag vet inte om jag tycker om de från JC. Desstuom kostar väl de också över 100 kronor?

2007-02-04 @ 09:39:26
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback