Beauty and the Geek

 

Kollade runt på HM:s Beauty and the Geek-kampanj med vårkläder. Dom här söta sakerna skulle jag kunna tänka mig att klicka hem. Kjolen finns även i svart och klänningen i lila. Sen var det ju inte speciellt dyrt heller, vilket är fantastiskt bra med HM. Men en kjol skulle jag faktiskt behöva, och jag har ju pengar så vad är det jag väntar på egentligen?

Var på stan igår.. Köpte lite smågrejjer. Ett par jätte sköna grå mysbyxor från Zara, fick nöja mig med såna istället för ett par Juicy Couture. Pärlörhängen, silverkedja och en röd plånbok med rosett från Åhlens. Bild kommer sen. Hiitade ett par jätte jätte fina ankelboots på DNA med träklack och svartskinn, vill ha. Men dom kostade 800.. vilket inte var lika bra.

Kommentarer
Postat av: malin

superfin klänning :)

Postat av: natalie

Ja, den är riktigt söt. Hela Beauty and the geek-kampanjen är fin :)

2007-01-24 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback