10 månader

Nu är det sista dagen i januari och det är ungefär fyra månader tills sommarlovet och en och en halv månad tills jag fyller år. Det enda jag har önskat mig än är att få åka till Sthlm över en helg och bara shoppa. Jag får iallafall hoppas..

Tankar om 2007:

Skor jag just nu använder är mina svarta ankelboots från Wedins och mina svarta stövlar från Din Sko. Skor jag längtar tills jag får använda är mina peep-toes i lack och även andra heels. Även ballerina skor är efterlängtade. Och tänk att få ha på sig sina stora solglasögon och gå barbent i klänning..

Så kort sagt, hoppas det blir en härlig sommar!
10 månader tillsammans med min älskling idag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack, jo den klänningen blir verkligen fin till sommaren med brunbrända ben =). Tänkte även fråga dig om du vill köpa ett par True Religion jeans? De är nya och endas använda nån timma hemma. De är för stora för mig. Man ska gå ner en till 2 storlekar vilket ja ej gjorde. Betalde 3400kr för dom men tänket sälja dem snabbt för runt 1000kr bara. Maila mig elle adda mig på msn så får du se bild. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback